piatok 3. júna 2016

Bublanina s jahodami a tvarohom




Super vysoká, úžasne jemná, mäkučka a nadýchana bublanina. 
Receptov na skvelú bublaninu nikdy nie je dosť a tento jednoduchý hrnčekový recept naozaj stojí za to. Na záhrade mi dozreli prvé tohtoročné jahody a tak som sa rozhodla, že ich použijem do mojej najobľúbenejšej bublaniny, no a pochutnali sme si na nej naozaj všetci :)




potrebujeme:



4 vajcia

2 hrnčeky kryštálového cukru

1 hrnček oleja

1 hrnček mlieka alebo vlažnéj vody

3 hrnčeky polohrubej múky 


1 kypriaci prášok do pečiva


1 vanilkový cukor

250 g mäkký tvaroh (vo vaničke) + práškový cukor


jahody alebo iné ovocie

hrnček 2,5 dl




postup:




1.

Tvaroh si vymiešame s 3 lyžicami práškového cukru.

2.

Vajcia vyšľaháme s cukrom do penista, pridáme olej a postupne aj mlieko. Poriadne prešľaháme a nakoniec vmiešame múku zmiešanú s práškom do pečiva. Dôkladne premiešame. 

3.


Vyšľahané cesto si nalejeme na vymastený a múkou posypaný plech. Malou lyžičkou si ukladáme do cesta pripravený tvaroh a nakoniec pridáme na väčšie kúsky nakrájané jahody. Ovocie odporúčam neukladať  na tvaroh, ale vedľa tvarohu.

4.
Pečieme pri teplote 180°C asi 35-40 minút. Veľkosť plechu 36x25 cm.



11 komentárov:

  1. Vynikajúca bublaninka :-) upečená-zjedená

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Vynikajúca! vydarila sa už dva krát, prvý krát jahody s tvarohom a v nedeľu len ceresova moc skvely recept...odporucam

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ďakujem Mária, tak to ma veľmi teší že vám chutilo :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Úzasný koláč, neviem, či som lepší jedla a to som mala na začiatku pochybnosti :) Veľká vďaka za tip, tiež som robila s čerešňami :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Mňamkyy, krásna vysoká sa podarila!! :) Výbornáá

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za všetky komentáre, robia mi veľkú radosť. Komentáre sú moderované, čiže objavia sa až trocha neskôr.