UPOZORNENIE


Žiadam návštevníkov môjho blogu, aby nekopírovali a nešírili zkopírovaný obsah blogu bez môjho vedomia a súhlasu za účelom ďalšieho verejného publikovania Všetky príspevky - texty a fotografie - sú výlučne mojim duševným vlastníctvom a sú chránené v zmysle autorského zákona č.618/2003 Z.z.ZÁKON o autorskom práve a právach súvisiacich s autorským právom (autorský zákon). Ak si ale chcete recept alebo blog zazdieľať na svoje sociálne siete, hneď pod každým receptom sú ikonky na zdieľanie.

Za pochopenie ďakujem.

piatok 11. septembra 2015

Bábovka s tvarohom



Veľmi jemná a vláčna bábovka.

cesto:

4 vajcia
200 g práškového cukru
1 vanilkový cukor 
250 g polohrubej múky
1/2 balíčka vanilkového pudingového prášku
1 prášok do pečiva
150 ml olej
150 ml vlažnej vody
1 kopcovitá lyžica kakaa
kokos na vysypanie formy


na tvarohovú plnku:

1 mäkký tvaroh vo vaničke 250 g, 
1 kyslá smotana - 250 ml
2 lyžice práškového cukru
1/2 balíčka vanilkového pudingového prášku - všetko zmiešať


1.

Vajcia s cukrom vyšľaháme do peny.
Postupne pridáme vodu, olej a došľaháme.
V druhej mise si zmiešame suché prísady múku, polovicu pudingového prášku, prášok do pečiva a pridáme do vyšľahaného cesta. Zľahka, ale dôkladne premiešame.


2.

Formu vymažeme tukom a vysypeme kokosom. Do polovici hotového cesta pridáme kakao, na to dáme tvarohovú plnku a potom svetlé cesto. 





Pečieme pri teplote 180°C asi 45 minút. 

5 komentárov:

  1. Skvelá, hlavne tá tvarohová plnka je famózna :)
    Ja som použila do receptu čerstvú vanilku, kokosovú múku, agávový sirup a skvelé kakao od krež.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Chválim, chválim .... a bola som chválená aj ja za výsledok. Piekla som už dvakrát a bude na programe aj zajtra. Ďakujem A.M.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Aj ja ďakujem za pekný komentár, som rada že vám bábovka chutila :)

      Odstrániť
  3. Bábovka je vynikajúca ,ale ten tvaroh sa mi počas pečenia "prepadol" do kakaového cesta ,kde som urobila chybu?
    Tvarohovú plnku som nemala riedku .

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To neviem Mária, to kakaové cesto by malo byť hustejšie, niekedy záleží aj od múky, napríklad múkou z lídlu nemám dobré skúsenosti.

      Odstrániť

Ďakujem za všetky komentáre, robia mi veľkú radosť. Komentáre sú moderované, čiže objavia sa až trocha neskôr.