UPOZORNENIE


Žiadam návštevníkov môjho blogu, aby nekopírovali a nešírili zkopírovaný obsah blogu bez môjho vedomia a súhlasu za účelom ďalšieho verejného publikovania Všetky príspevky - texty a fotografie - sú výlučne mojim duševným vlastníctvom a sú chránené v zmysle autorského zákona č.618/2003 Z.z.ZÁKON o autorskom práve a právach súvisiacich s autorským právom (autorský zákon). Ak si ale chcete recept alebo blog zazdieľať na svoje sociálne siete, hneď pod každým receptom sú ikonky na zdieľanie.

Za pochopenie ďakujem.

piatok 10. júla 2015

Kuracie závitky



Minule som natrafila na vykostené kuracie stehná v super akcii, a kedže u nás je tento druh mäska top, tak som ich tam nemohla nechať. Tento recept je jednoduchý, rýchly, veľmi chutný a mäsko je super šťavnaté, takže nesmie chýbať na mojom blogu. Ak niekoho inšpirujem, tak mi to napíšte do komentárov, urobí mi to radosť.


Na závitky budeme potrebovať:

1 kg vykostené kuracie stehná (6 kusov)
2 klobásy
150 g syr eidam 45 %
kyslé uhorky
horčicu 
 soľ, mleté čierne korenie, zmes korenia na grilovanie, mletá červená paprika

olej



postup:

1.
Kuracie stehná z vnútornej strany osolíme, okoreníme mletým čierným korením a potrieme horčicou. Rozložíme na ne hranolky klobásy, syra a uhorky.

2.
Mäso pevne zvinieme a uložíme do pekáča, do ktorého sme dali trocha oleja.
Otvorené necháme zapiecť 15 minút, aby sa mäso stiahlo.

3.
Po 15 minútach pekáč s mäsom vyberieme,  podlejeme do polovice výšky mäsa vodou, klobásu a uhorky ktoré zostali nakrájame a rozhádžeme okolo závitkov. Závitky zvrchu ešte okoreníme sušenou červenou paprikou a pekáč zakryjeme, zakryté pečieme pri teplote 200 °C 30 minút. 

4.
Po 30 minútach pekáč znova odkryjeme, mäso trocha polejeme výpekom a zapečieme ešťe 15 - 20 minút. Čiže celková doba pečenia je cca 1 hodina.




Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za všetky komentáre, robia mi veľkú radosť. Komentáre sú moderované, čiže objavia sa až trocha neskôr.